Examinando por Materia "competitive advantage"
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Publicación Acceso abierto Cuáles son las ventajas competitivas que permitirán la planeación y el desarrollo estratégico de mercadeo para la empresa Attentus S.A.S como una organización de clase mundial en las ciudades capitales del triángulo del café(Universidad Católica de Pereira, 2016-01-20) Arenas Arango, Angie Lorena; Cuartas Gutierrez, Carlos AndresThe scenarios surrounding organizations are identified by permanent changes in the environment, which is why; organizations need to be changing the way they work in order to obtain maximum adaptability as a condition looking to stay in the middle. In this constantly changing , it is essential for the company to generate coordinated strategies for short and long term passes thus improve relations , communications and how to work as required by the market. From this need organizations rely on marketing plans as tools to improve sales, suppliers and the image of the organization. This work presents the results obtained degree dare marketing plan for the company made Attentus SAS which shows the competitive advantages of the organization, potential suppliers in terms of rooms and price management that the organization has.Publicación Restringido Experiencia del cliente como ventaja competitiva Hotel Boutique Sazagua(Universidad Catolica de Pereira, 2021-06-22) Arias León, DanielEsta investigación tuvo como propósito principal el Describir la relación existente entre el servicio brindado por la organización Hotel Boutique Sazagua y el valor percibido por sus clientes. En un principio, fue necesario abordar diferentes conceptos para poder identificar el por que actualmente el turismo se ha concentrado en el servicio y la experiencia que vive el cliente al interior de sus instalaciones, así como las diferentes actividades que puede realizar en el área cercana, por lo que se determinó que a partir del cambio de paradigma de los consumidores de lo que es hacer turismo se han dado nuevas formas de este que están alineadas con el pensamiento contemporáneo enfocado al cuidado del medio ambiente y al rescate de los diversos valores culturales de nuestra sociedad, constituyéndose así un tipo de turismo alternativo del cual se desprenden diversas categorías de turismo como el ecoturismo, el turismo de aventura, el turismo cultural, entre muchas otras. Abstract: The main purpose of this research was to describe the relationship between the service provided by the Hotel Boutique Sazagua organization and the value perceived by its customers. At first, it was necessary to address different concepts to be able to identify why tourism has currently focused on the service and the experience that the client lives inside its facilities, as well as the different activities that can be carried out in the nearby area, Therefore, it was determined that from the change in the paradigm of the consumers of what tourism is, new forms of this have been given that are aligned with contemporary thinking focused on caring for the environment and rescuing the various cultural values of our society, thus constituting a type of alternative tourism from which various categories of tourism emerge, such as ecotourism, adventure tourism, cultural tourism, among many others.