Examinando por Materia "Telecafé"
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Publicación Acceso abierto Bases de fortalecimiento para un posicionamiento de marca del magazine Entre Mujeres de Telecafé(Universidad Católica de Pereira, 2016-04-30) Ramírez Valencia, Claudia XimenaThe magazine Entre Mujeres, from Telecafé regional channel, has almost seven years of continuous growth in order to accompany every morning, Monday through Friday, the women of the region, country and abroad, in their family life, to give them knowledge, entertainment, current events and some tips to facilitate their day to day. Entre Mujeres now has the resolution to achieve a Brand Positioning that will grow up their loyal audience, to increase their business customers and project the magazine to compete with the country's most watched family's shows. To reach its objective has to make sure it is a product of excellent quality, so it is recommended to begin serving a Strategic Plan that forges the guidelines to follow, raised here by the practitioner.Publicación Acceso abierto Desarrollo de tácticas para el Posicionamiento del Programa Entre Mujeres del canal regional Telecafé(Universidad Católica de Pereira, 2016-09-12) Vergara Martínez, MarisolThe magazine Among Women, Telecafé regional channel, with seven years on the air and continued growth are looking to achieve the objective of following in every morning, Monday through Friday, to families, especially women of the region, country and abroad to provide various issues they bring knowledge, entertainment, news and tips to facilitate your day. Between Women has set itself a branding that grow your loyal audience, increase their business customers and project the magazine to compete with the country's most watched family. To achieve this objective must be to ensure that it is a high quality program, as recommended, after it conducted a strategic plan, to begin to meet and develop tactics for positioning.Publicación Acceso abierto Fortalecimiento del sistema informativo de Telecafé Noticias mediante el contacto de corresponsales municipales y acompañamiento a labores de preproducción, producción y postproducción de algunos programas del canal.(Universidad Católica de Pereira, 2016-06-13) Aguilar Correa, EstebanEste trabajo es el compendio de lo que se hizo durante el tiempo de práctica en el canal regional Telecafé, comenzando por el fortalecimiento del Sistema Informativo del Canal (Telecafé Noticias), logrado mediante el contacto de Corresponsales en los municipios más alejados de Risaralda y al mismo tiempo acompañando el Canal en emisiones especiales cumpliendo allí labores de preproducción, producción y postproducción/Abstract:This work is the summary of what was made during the internship in the regional channel Telecafé, beginning with the strengthening of the Informative System of the Channel (Telecafé News), obtained by contacting reporters in the rural areas of Risaralda and at the same time accompanying the Channel in special emissions, performing tasks related to preproduction, production and postproduction.Publicación Acceso abierto Manual periodístico estilo y forma del noticiero Telecafe(Universidad Católica de Pereira, 2016-03-04) Gil García, David AlbertoRESUMEN: El informe de práctica profesional habla del canal Telecafé como empresa, menciona las funcionas que ejerce un practicante dentro de un noticiero, describe como es el diario acontecer de una persona normal. Otro punto importante resaltar que así como se tienen propuestas positivas e ideas innovadoras, el medio de información o noticiero no posee ideas descabelladas. El canal toma los hechos más importantes de la gente del eje cafetero. Observando todo esto, se llega a la conclusión de identificar como necesidad la creación de un manual periodístico de estilo y forma del noticiero, y un organigrama de las funciones, para obtener un mejor desempeño en el trabajo de equipo. ABSTRACT: The report professional practice speaks about to Telecafé channel as organization; say the topics and functions about with production assistant inside news bulletin. Describe also of form clear the reality in a natural person. MANUAL PERIODISTICO ESTILO Y FORMA DEL NOTICIERO TELECAFE 3 On the other side is important have positive ideas and good opinions. The news bulletin hasn’t thought crazy. The channel takes fact very important for the people coffee grower axle. I watching all this I think in find as need. The creation of the guide journalist and reporter inside TV news and made to list of people work in the channel. Getting this guide will help you improve your perform in the team work.Publicación Acceso abierto Mejoramiento de la estructura narrativa del programa “Comunidad en Linea” de Telecafé(Universidad Católica de Pereira, 2016-06-22) Betancur Melchor, Carlos AlbertoRESUMEN: Este trabajo pretende el mejoramiento de la estructura narrativa del programa “Comunidad en Línea”, del canal Telecafé; buscando dar respuesta a la realización de un programa de televisión, que pueda dar réplica a las inquietudes de los televidentes, ya que al ser este un programa de opinión pública, se pretende que este tenga una buena acogida entre la audiencia y sobre todo que esta se sienta identificada con los temas que allí se tratan, no generando odios, sino afectos. ABSTRACT: This work aims to improve the narrative structure of " Online Community " program , the Telecafé channel; seeking to respond to the realization of a television program that can give reply to the concerns of viewers because as this is a program of public opinion, it is intended that this be well received by the audience and especially this feel identified with the topics covered there, not generating hatred, but affections.Publicación Acceso abierto Percepción de las audiencias frente a los contenidos del magazín Entre mujeres de Telecafé(Universidad Católica de Pereira, 2016-04-30) Uchima Gutiérrez, Karen LorenaRESUMEN: Este trabajo de investigación cuenta con la reseña histórica de Telecafé, con el fin de contextualizar al lector y que a la vez este conozca el papel que desarrolla la empresa dentro la Región. En el proyecto, se pretende analizar el contenido del magazín Entre mujeres de Telecafé, con el fin de observar la percepción de la audiencia frente al programa, teniendo como objetivo estudiar el contenido y saber si este es pertinente para el teleaudiencia a la que va dirigido el programa. Este trabajo plantea como se maneja la parte preproducción, postproducción y producción en vivo de Entre Mujeres y Sin Estrés, haciendo énfasis en los cambios que el magazín ha obtenido durante los seis años que lleva al aire, el propósito del proyecto es conocer que piensa y cómo actúa el público con respecto a la estructura que se maneja en el magazín. ABSTRACT: This work of investigation it counts on the historical review of Telecafé, with the purpose of contextualizar to the reader and who simultaneously this knows the paper that develops to the company the Region inside. In the project, it is tried to analyze the content of magazín between women of Telecafé, with the purpose of observing the perception of the hearing in front of the program, having like objective to study the content and knowledge if this he is pertinent for the teleaudiencia to which it goes directed the program. This work raises as it handles to the part preproduction, live postproduction and production of Between Women and Without Stress, doing emphasis in the changes that magazín has obtained during the six years that takes to the air, the intention of the project is to know that it thinks and how acts the public with respect to the structure that is handled in magazín.Publicación Restringido Posicionamiento del género narrativo-audiovisual en Telecafé de Pereira(Universidad Católica de Pereira, 2007) García Escobar, Jenny KatherinePublicación Sólo datos Propuesta de realización de un programa musical ‘Artistas urbanos’ para el canal Telecafé(Universidad Católica de Pereira, 2016-05-13) Álvarez Cano, ReynaldoThis audiovisual product, long term , is intended to provide evaluators of this project the fundamentals to justify the thinking and the current situation of young people in the coffee. All content developed in research is justified by the positivists thoughts, that is, from observation and verification. All because of the need for youth to feel identified with a style of music , using as a means the Regional Channel Telecafé¬ ; as projection television industry and nationwide