Publicación: La publicidad online y su uso pedagógico
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Universidad Católica de Pereira
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Descripción general
El objetivo del trabajo reportado fue identificar el nivel de influencia de la publicidad en internet en los procesos de aprendizaje en los estudiantes de los grados sexto y séptimo del colegio Eudoro Granada de la ciudad de Armenia, mediante un uso pedagógico. La indagación, de tipo exploratoria, integra un ejercicio de observación, permite establecer en qué medida los adolescentes se dejan influenciar por las piezas publicitarias, así como analizar si la mediación desde la pedagogía es importante frente a estas piezas en relación con el cambio de conducta por parte de los jóvenes.
The project objective of this article was to identify the level of influence of Internet advertising in the learning processes in students is in grades 6 and 7 of the Colegio Eudoro Granada in the city of Armenia as a pedagogical process, Which is an investigation of an exploratory type and an exercise of observation that allowed to establish to what extent the adolescents are allowed to influence or not through advertising pieces and to analyze if the mediation from the pedagogy is important in front of these and the change of behavior by Part of the young people.
The project objective of this article was to identify the level of influence of Internet advertising in the learning processes in students is in grades 6 and 7 of the Colegio Eudoro Granada in the city of Armenia as a pedagogical process, Which is an investigation of an exploratory type and an exercise of observation that allowed to establish to what extent the adolescents are allowed to influence or not through advertising pieces and to analyze if the mediation from the pedagogy is important in front of these and the change of behavior by Part of the young people.