Examinando por Autor "Correa Duque, Lina Marcela"
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Publicación Acceso abierto Democratización de acciones en colombia, chile y perú entre los años 1995 y 2012(Universidad Católica de Pereira, 2013) Correa Duque, Lina Marcela; Hernández Mesa, JulianaThe purpose of this paper is to describe the process of democratization of the shares, establishing a parallel between the countries of Peru, Chile and Colombia in order to highlight the differences and similarities between these Latin American countries. In addition to known processes of the companies raided the stock field in Colombia and in the aforementioned countries. This research shows clear and relevant information on the stock market, companies and corporations that are emitting their actions to the general public, giving the opportunity that individuals can get a small share of large organizations.Publicación Acceso abierto Proceso de distribución de material publicitario en OLIMPICA S.A.(2013-07-23) Correa Duque, Lina MarcelaEl siguiente trabajo busca darle solución al problema de distribución del material promocional que presenta Olímpica S.A en la regional Eje Cafetero el cual está conformado por 25 negocios, para esto se propone un nuevo esquema de distribución buscando agilizar los procesos y evitando perdidas y daños en este material, además se plantean soluciones para que el almacenamiento en la bodega de Frutas y verduras sea el adecuado, esta investigación se realiza con el fin de mejorar los procesos y procedimientos que se realizan para generar confianza y credibilidad en los clientes de Olímpica /Abstract: The following paper seeks to provide a solution to the problem of distribution of promotional material that presents regional Olympic SA in the Coffee which is made up of 25 business, it proposes a new distribution scheme looking streamline processes and avoiding losses and damages in this material also arise for storage solutions in the hold of Fruits and vegetables is adequate, this research is done in order to improve processes and procedures done to build trust and credibility in Olympic customers.