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Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10785/2660
Title: Estrategias para el fortalecimiento de los servicios de Fenaltiendas y la percepción de sus afiliados.
Authors: Velez García, Guiomar Miladys
Keywords: Estrategia;Fidelización;DOFA;Servicio al cliente;Neuromarketing;Strategy;Loyalty;SWOT;Customer Service;Neuromarketing
Issue Date: 19-Aug-2014
Publisher: Universidad Católica de Pereira
Series/Report no.: Practica Empresarial;CDPEAE433
Abstract: This document is made in order to know what are the strategies that can help the customer loyalty program Support FENALCO Shopkeeper has called fen altiendas and similarly to the attraction of new ones, which were generated by strategies at both internal and external trade of the company.
Description: Este documento se hizo con el fin de conocer cuáles son las estrategias que pueden ayudar ala fidelización de los clientes del Programa de Apoyo al tendero que tiene FENALCO, llamado Fenaltiendas y de igual manera a la atracción de otros nuevos, por lo cual se generaron estrategias a nivel comercial tanto interno como externo de la empresa.
URI: http://hdl.handle.net/10785/2660
Appears in Collections:Prácticas Empresariales AE

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