Facebook Twitter UCP YouTube UCP
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10785/2529
Title: C.I NICOLE S.A.S
Authors: Molina Jojoa, Diana Carolina
Keywords: Competencias;Procesos;Perfiles;Diagramas;Competencies;Processes;Profiles;Diagrams
Issue Date: 15-Sep-2014
Publisher: Universidad Católica de Pereira
Series/Report no.: Practica Academica Digital;CDPEPSI350
Abstract: The work done on Nicole during the practice period was divided into two main stages: the first one was based on the identification of human management processes in order to make a compilation of each of the functions of this area, that allow the precise steps for the implementation of function; To make this possible was the need to develop an interview format to collect information. In thesecond instance, the job descriptions job competency to enter anew model that allows a competent human talent management, forit was conducted interviews with each of those responsible for the charges.
Description: El trabajo realizado en Nicole durante el periodo de práctica se dividió en dos momentos principalmente: el primero de ellos se baso en la identificación de los procesos de gestión humana con el fin de hacer una recopilación de cada una de las funciones de esta área; que permitiese los pasos precisos para la ejecución de cada función; Para hacer posible esto se vio la necesidad de elaborar un formato de entrevista para recolectar la información. En el segundo momento se trabajo la descripción de cargos por competencias para introducir un nuevo modelo que permite una gestión del talento humano competente; para ello se llevó a cabo entrevistas con cada uno de los responsables de los cargos.
URI: http://hdl.handle.net/10785/2529
Appears in Collections:Prácticas Empresariales PSI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CDPEPSI350.rar3.18 MBUnknownView/Open
Instrucciones para la lectura del documento CDPEPSI350.rar.docx13.75 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Este ítem esta bajo licencia Creative Commons Creative Commons



-->