Facebook Twitter UCP YouTube UCP
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10785/1714
Title: Diseños con el fin de efectuar un valor agregado, posicionamiento y distinción, fortaleciendo la imagen corporativa de la Organización Bibaz-Arquitectura de Acabados.
Authors: Mejía Restrepo, Julian
Keywords: Imagen corporativa;Medios virtuales;Diseño grafico;Diseño industrial;Catálogo de productos;Publicidad y mercadeo;Corporate image;Marketing;Virtual media;Advertising;Product catalog;Industrial design;Graphic design
Issue Date: 1-Aug-2013
Series/Report no.: Práctica Académica Digital;DDPADI19
Abstract: This report, the company BIBAZ-ARCHITECTURE OF FINISHES, during the academic practice comprises three projects arising from the organization need to contribute to the positioning process, with the support of your corporate image is performed development of a series of flyers that have a particular design for their shape, color and material, is a project that is intended for retail customers or visitors passing through the showroom. The second contribution is to design a sales brochure for the business advisor where shows in detail the products and services, comprising three finishing lines where you can easily distinguish the intentions of the company with their design features. The third project consists of upgrading and redesigning the website and designing a virtual portfolio where customers can see in full what makes the organization from anywhere in the country and the world.
Description: El trabajo consiste en un desarrollo que comprende tres proyectos, que se apoyan de la imagen corporativa de la organización, dando a conocer los proyectos y servicios que brinda la empresa, por medio de redes sociales, página web, y medios impresos con sus respectivas características que especifican las intensiones hacia el cliente y de una manera que se pueden satisfacer la necesidades del mismo. Este informe se realiza para expresar detalladamente el proceso de diseño aplicado según los objetivos establecidos para obtener un resultado satisfactorio que resuelve las necesidades de la organización, vendedor, asesor comercial y cliente.
URI: http://hdl.handle.net/10785/1714
Appears in Collections:Prácticas Empresariales DI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DDPADI19.pdf2.32 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Este ítem esta bajo licencia Creative Commons Creative Commons