Facebook Twitter UCP YouTube UCP
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10785/1606
Title: Plan de mercadeo Media Commerce Perú.
Authors: Kenguan Henao, Cristian David
Keywords: Mercadeo;Internet;Estrategias;Tácticas;Posicionamiento;Clientes;Competencia;Marketing;Strategies;Tactics;Competition;Prospects;Positioning
Issue Date: 9-Jul-2013
Series/Report no.: Práctica Académica Digital;DDPANI69
Abstract: In this paper presents a marketing plan for the company Media Commerce, which is starting operations in Lima, Peru. According to internal and external analysis raised the objectives, strategies and tactics that will be developed to meet the targets of the company.
Description: En el presente trabajo se plantea un plan de mercadeo para la empresa Media Commerce, la cual está iniciando operaciones en Lima, Perú. De acuerdo al análisis interno y externo se plantearon los objetivos, estrategias y tácticas que se van a desarrollar para cumplir las metas de la empresa.
URI: http://hdl.handle.net/10785/1606
Appears in Collections:Prácticas Empresariales NI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trabajo de Practica Cristian Kenguan.pdfDocumento Completo397.24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Este ítem esta bajo licencia Creative Commons Creative Commons