Facebook Twitter UCP YouTube UCP
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10785/1445
Title: Estrategias para aumentar las ventas en RCA Colombia
Authors: Carvajal Zuluaga, Valentina
Keywords: Globalización;Globalization;Organizaciones;Companies;Mercados extranjeros;Foreign markets;Posicionamiento.;Product positioning
Issue Date: 22-Apr-2013
Series/Report no.: Práctica Academica;CDPENI45
Abstract: The globalization and opening to new markets are the way by which the organizations look for to increase their sales and to expand more and more in foreign markets. It is necessary that all the components of the company be organized and fulfill all the requirements to develop the process. Warranty policies and outstanding customer service are part more and more of the development and participation of company RCA to extend the market and its portfolio of products as strategy to position the mark CLARK, considering the competition.
Description: La globalización y apertura a nuevos mercados es la manera por la cual las organizaciones buscan aumentar sus ventas y expandirse cada vez más a mercados extranjeros, no obstante lo más importante para que el proceso se desarrolle es necesario que todos los componentes de la de la empresa estén organizados y cumplan con todos los requisitos para su ejecución. Las políticas de garantía y el buen servicio al cliente hace parte cada vez mas del desarrollo y participación de la empresa RCA por ampliar el mercado y su portafolio de productos como estrategia de posicionamiento a la marca CLARK, teniendo en cuenta la competencia.
URI: http://hdl.handle.net/10785/1445
Appears in Collections:Prácticas Empresariales NI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CDPENI45.pdf680.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Este ítem esta bajo licencia Creative Commons Creative Commons