Facebook Twitter UCP YouTube UCP
Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10785/1437
Title: Plan de marketing para AAARP
Authors: Castaño Ramírez, Natalia
Keywords: Recaudación de fondos;Fundraising;Mercadeo;Marketing;ONGs;NGOs;Entidad sin ánimo de lucro;Nonprofit entity
Issue Date: 22-Apr-2013
Series/Report no.: Práctica Academica;CDPENI66
Abstract: The nonprofit organization AAARP presents a big challenge to provide better services in terms of athletics for their students and follow global demands. All of this has led to the creation of a social marketing plan which will develop the corporative image and analyze the internal situation within organization to build strategies that helps the arduous process of fund raising.
Description: La organización sin ánimo de lucro AAARP presenta un gran desafío para proporcionar mejores servicios en términos de atletismo a sus alumnos y seguir las exigencias globales, todo lo anterior ha conllevado a la creación de un plano de marketing social donde se desarrolle la imagen corporativa y se analice la situación interna de la organización para construir estrategias que ayuden al arduo proceso de recaudación de fondos.
URI: http://hdl.handle.net/10785/1437
Appears in Collections:Prácticas Empresariales NI

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CDPENI66.pdf387.39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Este ítem esta bajo licencia Creative Commons Creative Commons