Examinando por Materia "Strategic communication plan"
Mostrando 1 - 2 de 2
Resultados por página
Opciones de ordenación
Publicación Acceso abierto Diseño de un plan estratégico de comunicación interna en la secretaría distrital de desarrollo económico de Bogotá(Universidad Católica de Pereira, 2016-04-08) Valencia Osorio, Cindy StephaniThe goal of this paper is to design a strategic plan for internal communications for the Secretary of Economic Development of the city of Bogotá, to help achieve a good organizational climate and the optimal use of internal communication channels to provide information, interaction and motivation between his workers by allowing, in turn, achieve the goals set by the organization. In preparing this plan of communication was necessary to use data collection tools such as observation, interview, and questionnaire and document review. In this way, they met the needs of employees of the entity proposing useful strategies for improving internal communication.Publicación Acceso abierto Plan de relaciones públicas Red Alma Mater(Universidad Católica de Pereira, 2016-05-19) Uribe Varon, Isabel CristinaRESUMEN: El presente informe de práctica tiene como fin desarrollar un plan estratégico de comunicación, teniendo como eje central las relaciones públicas, con el objetivo de fortalecer la imagen corporativa de la RED ALMA MATER por medio de estrategias enfocadas a sus tres públicos: interno, externo y mixto. El trabajo se fundamentó en los postulados teóricos de Horacio Andrade, Carlos Bonilla, Salvador Mercado, Maria Antonieta Rebeil, abordados de acuerdo con sus aportes al tema de relaciones públicas. ABSTRACT: The circulation of this report is to develop a strategic communication plan, with the central public relations, to strengthen the corporate image of the ALMA MATER RED strategies by focusing on its three audiences: internal, external and mixed. The work is based on the theoretical postulates of Horacio Andrade, Carlos Bonilla, Salvador Mercado, Maria Antonieta Rebeil, taken according to their contributions to the public relations.