Examinando por Materia "Centro Comercial"
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Publicación Acceso abierto Modelo de Gestión y Venta de Vehículos en Formato Centro Comercial(2012-07-11) Robledo Manrique, MartínThe present document have as objective find about the interest and intentions of the visitors at the shopping mall Parque Arboleda, about what they want or hope for a car buying and therefore define the costumer profile and know the potential of the Chevrolet location as an innovator regional site because of been placed in a shopping mall. For the objectives consecution was made an inquiry to the costumers or visitors at the location to find the reason of their assistance at the shopping mall, their intention about a possible car buying and their reaction about finding a car selling inside the mall.Publicación Acceso abierto Reputación que tienen los usuarios con el Centro Comercial Victoria(Universidad Católica de Pereira, 2018-01-27) Muñoz Lenis, Julián; Gómez Mejía, Juan PabloResumen: En el presente estudio se pretende conocer la reputación externa que tiene el Centro Comercial Victoria de la ciudad de Pereira desde la percepción y evaluación de los usuarios de dicho complejo comercial, mediante un acercamiento detallado sobre el significado de la reputación corporativa bajo el modelo Reptrak España y algunas variables que se aplican para valoración reputacional de las empresas en la actualidad. Los datos hallados en este documento puede ayudar a identificar opiniones y valoración de la reputación que tiene el centro comercial según las experiencias que tienen los usuarios es aspectos de comodidad, seguridad y conocimientos de campañas de responsabilidad social realizadas por Victoria Centro comercial. \ Abstract: The present study seeks to know the external reputation of the Victoria Shopping Center in the city of Pereira from the perception and evaluation of the users of said commercial complex, by means of a detailed approach on the meaning of the corporate reputation under the Reptrak Spain model. and some variables that are applied to the reputational valuation of companies at present. The data found in this document can help to identify opinions and assess the reputation of the shopping center based on the experiences that users have, such as comfort, safety and knowledge of social responsibility campaigns carried out by Victoria Centro Comercial.